När jag slutat stannade jag kvar i typ 1 och en halv timme för att vänta på Isak. Det tyckte jag var ganska så snällt av mig faktiskt. (kunde ju valt att gå hem liksom..) Johan var väl ganska snäll han med som väntade med mig..............
Ett tag senare gick jag, Martin och Isak ner till Oskar och stod och slog lite bollar. Gick helt okej för mig faktiskt, blev lite förvånad över att jag ens träffa bollen. Höhö. Men kul var det!

Jag för tillfället.
caroline
SV; Hahahhahaha jag vet, seexiiiie bild vaaa?

1