Min dag igår var iallafall gryym! Den var verkligen bra hela dagen (bara saken att dem inte spelade Genom Eld på radio, en enda gång, gjorde mig bara såå glaad!!)
Senare på kvällen var jag på Friday's med Melina, Kiki, Matilda, Fia, Paniz och Ctina för att fira Melinas födelsedag! Det var jäätte mysigt, hade riktigt kul!
Idag har jag ridit och varit på promme med Isak. Alltså ni förstååår inte hur stark hästen som jag red idag är!! När jag suttit av Torsten (som hästen då heter) darrade mina armar, fingrar och händer! Jag kunde knappt ta upp och böja armen.... Helt sick.
Och nu sitter jag (som vanligt) och nördar och chattar framför facebook.... Men vafasen? Det är ju AWESOME.
Det ska jag fortsätta med. Hare bra mina vänner.

Fina födelsedagsbarnet. ♥

Kiki och Melina.
Ni får bara två bilder, och dem är tagna av Paniz, kunde inte fråga om det är okej eftersom att hon är i Iran nu, men jag antar att det är det (höh)! Hoppas du har det bra bästaste du!
Paniz
Såklart att det är okej att du tar mina bilder! Bara du alltid skriver att dom är tagna av mig hihih! Men tack, jag har det bra här men jag saknar er alla jättemycket och jag önskade att ni också var här!

1