malinholmgrens
Jag kommer, jag kommer...

Heeiii. Andra praodagen var lika bra som den första. Bara en sak som gjorde mig lite irriterad. Jo, såhär var det. In genom dörren kommer en kille och säger: "Hej, jag vill ha 100 st kolor." Jag: "100 st?? Jahaja, okej då.... 1,2,3...." Det tog himla lång tid att räkna ihop så många kolor kan jag ju säga. Blev då lite smått iririterad.... Men för övrigt har det varit en toppen dag!
Träffade Carro runt 4 och hade det satans kul med henne! Haha, har inte skrattat och inte heller ätit så mycket mentos på länge. Efter det var jag ute på promenix med min bEstis Isse. Trevligt som vanligt. Så skönt att snacka med honom.
Btw, Isse (som praoar på Universial) träffade idag grymma Veronica Maggio. Aaarghh, jag hatar honom....


Ganska så najs bild från seglarlägret MalmaKvarn-09. Himla bra läger alltså.


Veronica Maggio - Jag kommer.
Den här låten kommer jag alltid koppla ihop med vistelsen i Vaxholm. Det var verkligen grymt.
Isakkkovic

käft, jag e awesome <3

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress