malinholmgrens
Mys i Vaxholm
VILKEN HELG.
Jag har haft en sådan överjävligt bra helg hörrni. Igår (lördags) var jag ute på Claras landställe och hade det skittrevligt/mysigt med några brudar! Vi bastade, snackade och allt möjligt. Hade det allmänt bra helt enkelt! Lärde också känna nya mysiga tjejer! Det var kul det! 

Nu sitter jag och skypear med Carro, förträfligt säger jag bara. Men måste sova snart, ska ju iväg på prao imorgon. Jag ska praoa i en leksakaffär......... Vi får se hur det blir... Naej, jag ska inte klaga. Det kommer nog bli kul, praoar ju bara 5 meter från Paniz och Sofia så det kommer bli gr8!

Har en massa bilder från helgen och så, men det kommer senare. Är så satans trött så jag orkar inte.

Over and out.
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress