malinholmgrens
Hur vet jag om det är seriöst?
Underställ, skidstrumpor, mössa, skidglasögon.. Tror jag fått med allt nu. Åker till Åre om en stund så nu har jag packat. Just nu sitter jag och lyssnar på låten som jag och Ruby ska köra på Talangis, det kommer bli grymt det.
Oj, nu ska vi tydligen åka nu! Ha ett satans bra lov hörrni! Att skicka ett sms till mig ikväll skadar inte heller, kommer nog vara ganska segt att sitta i samma lilla bil i 10 timmar........
Anonym

Taaack Malin, vad glad jag blir!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress