Oj, nu ska vi tydligen åka nu! Ha ett satans bra lov hörrni! Att skicka ett sms till mig ikväll skadar inte heller, kommer nog vara ganska segt att sitta i samma lilla bil i 10 timmar........
Anonym
Taaack Malin, vad glad jag blir!

1