malinholmgrens
Tycker om er.
Åh, det var verkligen galet kul att träffa alla idag igen! Efter skolan var jag i mörby en snabbis med Karsten, Eddie och Sofia. Kollade runt lite. Juste! Jag glömde nämna att jag och Sofia var riktiga hurtbullar igår som faktiskt var ute och sprang! Känner att min nya plan med att jag ska ut och springa 2 gånger i veckan faktiskt kan funka! Ska verkligen kämpa. Höh. Nu orkar jag inte skriva mer, hörs imorgon. Fan, jag kom på att jag har musikuppspel imorgon.. Önska mig lycka till (det behöver jag).
Carro

Lyckatill!!!

Carro

SV; Jaaråå! När kör vi??

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress