malinholmgrens
SOLBRÄND.NU
VILKEN DAG. Heeeeelt magisk! Strålande sol, 25+ och finfina backar! Satt och solade 1 och ½ timme idag också, hoppas fanemig att det gett något reslutat alltså.........


En osminkad, dödstrött och en ganska så solbränd Malin. Höhö.
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress