Allmänt SOLBRÄND.NU 22 april 2011 VILKEN DAG. Heeeeelt magisk! Strålande sol, 25+ och finfina backar! Satt och solade 1 och ½ timme idag också, hoppas fanemig att det gett något reslutat alltså......... En osminkad, dödstrött och en ganska så solbränd Malin. Höhö. Skriv en kommentar Namn* E-postadress* Blogg-adress
0