malinholmgrens
Snusk väder
Nu ska jag bege mig mot Roslagsbanan i detta snuskväder... Allt ser så dött ut? Aja, det blir säkert bra väder snart igen (hoppas jag). Ha en riktigt bra dag!
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress