Allmänt Snusk väder 4 april 2011 Nu ska jag bege mig mot Roslagsbanan i detta snuskväder... Allt ser så dött ut? Aja, det blir säkert bra väder snart igen (hoppas jag). Ha en riktigt bra dag! Skriv en kommentar Namn* E-postadress* Blogg-adress
0