malinholmgrens
SKOLFRI I 3 VECKOOOOR
Fattar ni hur jäkla skönt det är!? Först är det prao i 2 veckor, sen direkt efter det är det påsklov! SköööönT.
Igår var jag hemma hos Oskar med Martin. Haha, där var det livat. Hade riktigt kul! Fick också en väldigt användbar present också, det tackar vi för!

Och juste, nu i helgen ska jag ut till Hästholmen och fira Elin och Clara med en massa andra brudar! Så förvänta er ingen bloggning.. Vi hörs på måndag sen igen, eller kanske på söndag kväll (om jag orkar). Ha en grym helg hörrni!
Just såhär känner jag mig nu. Glad.
Mariam

Hejhej!

Frågestund nu på bloggen, var gärna med och ställ en eller flera frågor jag svarar på allt. Puss!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress