Just nu sitter jag ute på balkongen och käkar frulle i solen. Det är ju försjutton 23 grader ute!!!!! ÄLSKAR VÄDRET.
Igår, direkt efter att jag kommit hem från Sälen, drog jag in till stan med Sofia! Det var verkligen mysigt (som vanligt med andra ord).
Åh juste, nästa gång ni är i Gallerian och sugna på glass så måste ni gå till glassbaren Monty's och köpa deras Citronsorbet. D.E.N. Ä.R. H.E.E.L.T. MA.G.I.S.K., jag lovar, ni kommer inte bli besvikna.

Bild på mig från i lördags.

0