"Det känns inte riktigt bra just nu...." Naej, det gör det verkligen inte. Har skit ont i huvudet så jag fick gå hem tidigare från praoen. Skyltade lite idag, med påsktema då såklart. Så det var väl roligt. Nu ska jag ta en powernap. Det behövs kan jag ju säga. Juste, gissa vem Isak mötte idag? Jo, SALEM AL FAKIR!. Jag fick helt seriöst spader!!!! 1. Han är så stööört söt!! 2. Hans musik är grymmare än grymmast. Älskar den.
Aaargh, blir så avundsjuk... ni fattar inte........
Bilden har inget med inlägget att göra, men den är bara så... Underbar..
Eeeyyyy, han är min pojkvän! kolla här: http://sonyaf.blogg.se/2011/march/girls-night-my-guy.html#comment
Nej glöm det, jag var först ju!!! (är typ sur på riktigt haha)
Tack! Vad snällt att jag får behålla min egen pojkvän!:)

3