Namn: Malin.
Smeknamn: Malle, malleballe, mejlet, malinstalin... mamma malin..... Folk kommer på nya hela tiden..
Piercingar: Öronen.
Tatueringar: Har inga.
Längd: 162,4...
Skostorlek: 39-40.
Hårfärg: Sandré/solblekt eller vad man nu säger.
Är du kär i någon: Nope.
Önskar du att du bodde någon annanstans: Njae, jag trivs bra här hemma.
Vilket shampoo använder du: Korres, Tresemmé, Head and shoulder.
Vad är du rädd för: Skräckfilmer och gubbar som stirrar..
Gillar du att tvätta: Tvättmaskin. ♥
Gillar du Berg-och-Dalbana: Gillar? ÄLSKAR.
Senaste:
Film du hyrde: Going the distance.
Film du köpte: Läängesedan.
Låten du lyssnade på: Boogie Wonderland - Brittany Murphy.
Tv program du tittade på: Tittar knappt på tv längre..
Personen du tänkte på: Mig själv (haha, ego).
Personen du fick mail av: Mamma.
Personen du fick brev av: Klara!
Personen du fick sms av: Ogge.
Gången hela din familj åt middag tillsammans: Igår.
Saken du köpte: Trosor. Höh.
HUR MÅNGA:
Gånger du varit kär: Många gånger.
Gånger ditt hjärta brustit: Någon gång kanske.
Hjärtan brustit på grund av dig: Inte alltför många gånger hoppas jag...
Gånger ditt namn varit med i tidningen: 2!
Ärr du har på kroppen: Runt 4 st tror jag.
Vad har du gjort idag: Praoat, ätit kladdkaka, pratat i telefon, slingat, tonat och klippt håret!
Var det kul: Jamen självklart!
Hur tidigt stiger du upp: 6...
Gillar du att slåss: Klart jag gör!!!! Ne, det är läskigt.
Vad ska du göra idag: Tjaa, nu ska jag nog snart sova.
Är du seriös: Aa föfan.
Vad är du allergisk mot: Katter.
Var har du ont: Fingret..
Använder du hårspray: Every day!

0