malinholmgrens
Heeeelt slut.

Japp, så känner jag mig just nu. Både fysiskt och psykiskt. Känner den känslan av att man bara vill försvinna för en stund. 
Är verkligen helt död i kroppen efter dansen. Fyfaaaan vad jobbigt det var. Känner verkligen att jag är i väääldigt dålig form. Så DÄÄRFÖÖR har jag bestämt mig för att jogga 2 gånger i veckan!! Då blir man gladare, får bättre kondis och blir smartare (.......eller?).. Nejmen det ska jag verkligen försöka ta tag i joggningen. Jag är himla dålig på att ta tag och full följa saker, men jag ska iallafall ge det ett försök!

Eftersom att jag är så satans trött.. och allt, så ska jag nog sova nu. Ni får iallafall ha en bra kväll.


Här är två av alla dem makalösa brudarna som jag var ute i Vaxholm med. På denna bild: Antonia och Maya, två pinglor som är guldvärda.

tooniiis

HAHHA vilken fiiin bild malin <3

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress