malinholmgrens
Haappyyyy!
Morrn morrn! Åh vad kvällen igår var bra! Jag och Elsa hade inte träffats så sen typ 2an, alltså gaal1 längsedan, så det fanns en del att snacka om..! Det var verkligen mysigt att träffa henne igen, blev riktigt glad! Filmen vi såg var också bra! Haha, det satt en gubbe framför oss som skrattade så satans högt, haha det var fint det! Nu sitter jag på Roslagsbanan påväg till praoen. Nästsista dagen idag, känns faktiskt lite tråkigt... Ajfan nu börjar jag bli trött i tummarna (skriver ju från mobilen) haha. Ha det grymt mina vänner.
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress