malinholmgrens
Gr8 Day

Hej på er! Känner mig på bra humör. Sitter just nu och snackar med Turbo i telefonen och slickar på min COCOSklubba. Gottgott. Hade en bra dag på praoen idag, fick stå i kassan och verka lite vuxen. Höhö.
Om cirkus 40 min ska jag möta upp Elsa i mörby, sen åker vi in till stan och kollar runt lite och sen blire bio! Vi ska se "Min låtsasfru", den verkar faktiskt riktigt bra.


Jennifer Aniston är ju med så den måste ju vara bra?

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress