Idag var praoen jäätte seeg. Kom nästan inga kunder och det var bara allmänt segt.. Men en liten grej hände, som gjorde dagen lite rolig!
Haha, det kom in en dam som var ca 2 meter lång, GALET! /Vet faktiskt Iallafall, så säger hon: "Hejsan, jag ska köpa två påskpresenter till mina barn, tänkte att jag ska göra två flugor på smällen!" Man brukar ju säga "två flugor i en smäll", men nej, så sa inte hon det. Haha, då började jag små fnissa lite... Nu kommer säkert hälften av er som läser detta inte fatta humorn och ba: "Ööh... va?", men då tycker jag att ni ska läsa igen, för då fattar ni säkert. Om inte, då är ni retarded.

Jag gillar den här bilden, starkt.
Shiiet vad jag fastnat på denna låt. Den är gryym.
LMFAO - Party Rock Anthem.
Häääärlig bild!
Hahahhahahhaa...
nejnej..
jag har inte sagt samma sak...
..................
frågestund

3