Jag håller på att bli hjärntvättad. Inne i butiken där jag praoar står alltid radion på, och på den spelar dem verkligen "Genom eld - Oskar Linnros" 24/7, NONSTOP. Tror att jag hört den 25 gånger idag!! Det räcker!?
Detta är sista gången jag kommer lyssna på den. Om den spelas på radio, kommer jag kasta mig (bokstavligt talat) över radion och slå sönder den!!... Eller så kommer jag bara byta kanal........
Här har vi honom då, Oskar Linnros i egen hög person.
ÖVERspelade låten:
Genom Eld - Oskar Linnros.

0