malinholmgrens
Då var man i Åre då!
Första skiddagen här i Åre blev vääldigt kort idag för min del. Skidorna fastnade i den blöta snön, och det klarade jag inte av. Heh.
Så istället satte jag mig på balkongen med musik i öronen och solade. STörtskönt! 
Men nu sitter jag i soffan med duntofflorna på och äter risen! Vet inte vad jag mer ska skriva.. Orkar inte skriva mer, känner mig tom på nått vis. Lite jobbig känsla.. Hoppas ni har det bra iallafall! 

 
Gulligt.
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress