malinholmgrens
1a dagen på PRAOEN
Kom hem för 10 min sen typ. Jag hade en riktigt skön/kul första prao dag. Fick stå i kassan, fick en massa godis, sätta på prislappar på leksaker och lite så! Ganska degigt med andra ord.
Haha, det var ganska så kul för när jag tittade ut genom fönstret, såg jag Sofia och Paniz halvt nere med kroppen i två stora krukor. Det såg lite kul ut... Haha..
Nu hade jag faktiskt planera att gå ut i solen med ett gott äpple i handen och lyssna på lite gammal god musse.
Jag verkligen ÄLSKAR sådan här typ av musik, magisk bra. 2 exempel nedan.

California Soul - Marvin Gaye & Tammi Terrell

Marvin och Tammi har gjort ett annat mästerverk också (kolla låten under). Den låten tror jag verkligen alla har hört! Lite konstigt om man inte hört den....

Ain't No Mountain High Enough - Marvin Gaye & Tammi Terrell
Anonym

understa låten är den bästa låten någonsin.

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress