malinholmgrens
-

Vet att jag är en fjolla, men jag börjar (helt allvarligt) gråta till denna låt. Den är så fin.



The Call - Regina Spektor

;)

Den här låten är med i slutet av Narnia Prins Caspian. Den är med i den scenen när syskonen ska åka tillbaka hem, börjar oxå gråta av denna! Och gråter ännu mer när man ser filmen. Känner mig lite konstig som börjar gråta till den scenen, man börjar ju gråta av Titanic. Men jag får faktiskt tårar i ögonen... ;)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress